Välkommen till Bieberdomination!

Hej och välkommen till Bieberdomination!
För dig som ska läsa min novell så är det viktigt för dig att läsa det här inlägget & om du har frågor så kanske du får svar på dom här nedanför, men det är viktigt att du läser det här inlägget innan du läser/följer/kommenterar min novell!

*

HANDLING:
Pågående novell har jag valt att kalla ''You changed my''.
Stephanie Jackson hade allt - tills hennes storebror går bort i ett knivbråk. Stephanie börjar i hennes nya skola i Brooklyn, eftersom hon just hade flyttat dit under höstlovet, och bektraktas som den annorlunda och oönskade tjejen. Fast egentligen så sörjer hon så nyss avlidna bror. För att kunna bo kvar i Brooklyn så skaffar Stephanie sig ett jobb på pizzahaket, ''Paolo's Pizza''. Hennes liv är långt ifrån en dans på rosor, utan hon lever sitt liv som oönskad eftersom hon vet att hennes mamma värdesatte hennes storebror enormt mycket. Men en dag så kliver en speciell person in på pizzahaket - Justin Bieber. Den eftermiddagen är början på vad som kommer förändra hennes liv. Stephanie har aldrig trott på ödet eller kärlek vid första ögonkastet, tills han kom och förändrade allt.
Upplev vad som händer, när ödet hittar dig.


EXTRA MATERIAL (ENDAST I DETTA INLÄGG):
Stephanie, hennes storebror & mamma var nyinflyttade till Brooklyn och flyttade dit under lovet. I slutet av lovet så förlorade Stephanie sin storebror & bästavän i en biloycka, som hon själv var med i. Stephanie blev fyskiskt märkt för livet med ett ärr som gick ner för hennes arm, men också psykiskt märkt efter att ha förlorat den som alltid stått henne närmast. Stephanie älskar också att skriva låtar, spela på sin gittar, åka skateboard & sjunga.

LITE OM MIG (FRÅGOR & SVAR):

- ''Mini info''
Namn: Josefin (Josse) Eriksson
Ålder: 15 år på denna jord :)
Bor: Sverige?

Skulle gärna ladda upp en bild på mig, men har inga på den här datorn. När jag sitter vid en annan dator (med bilder på mig) så laddar jag säker upp en. Eller kanske under en framtida frågestund?
We'll see.

*
- Om jag har skrivit noveller förut -
Svar:
Ja, fast nej. Jag har alltid haft en passion för att skriva. Jag har någon gammal novell (dock inte om Justin Bieber) liggandes i ett gammalt word dokument.

- Varför jag började skriva -
Svar:
Jag älskar ju som sagt att skriva noveller. Sen har jag ju lite tid över då och då, varför inte slösa dom framför datorn?

- Vilka som är min ''idoler'' -
Svar:
Gah! Jag älskar verkligen Ariana Grande, hon & hennes knallröda hår är så awesum ;) Taylor Lautner & Zac Efron går inte att inte beundra, hotties all over the place. Jag avgudar också Justin Bieber, Christian Beadles & självklart Selena Gomez. Tjejen är ju så vacker!

- Om jag läser någon annan novellblogg -
Svar:
Nope. Jag följer inte novellbloggar, jag gillar inte precis att bli beroende av en novell. Självklart så kan jag läsa några kapitel, men oftast inte mer än så. Har vart beroende av noveller förut (t.e.x justinbieber.blogg.se innan den togs bort), men jag slutade läsa noveller när jag förstod hur beroende framkallande vissa kan vara *wink wink* ;)

- Varför Stephanie ska ha brittisk accent i novellen -
Svar:
Justin har ju själv sagt att han tycker brittiska accenter är sexiga, så det är nog bara den anledningen (:

- Hur mycket jag kommer uppdatera -
Svar:
Jag kommer uppdatera runt 3-4 kapitel/vecka, men det varierar lite åt båda hållen nu när skolan börjar osv.

- Vad jag gör på min fritid -
Svar:
Testar nya ackord på min gitarr, åker skateboard, skriver låtar då & då, kollar bloggar, är med min familj, vänner m.m. Som vilken tonåring som helst.

- Varför jag har mitt domännamn -
Svar:
Diggar (låter som min farfar..) namnet, haha. Bieber domination liksom, duh? Världshäralvelde (stavning?), bieber kommer ta över världen typ. Haha, min humor.

*

LÄNKBYTEN: Jag gör endast länkbyten med novellbloggar & kändisbloggar. Dock om du har en opassande blogg så kommer jag inte lägga till dig bland mina länkar. Det är bara att kommentera att du har lagt till mig som en länk (jag kommer säkerhetskolla), så lägger jag till dig! :)

KONTAKT: Ni kan fråga mig eller bara maila/chatta med mig på [email protected]! Dock så lägger jag inte ut min facebook eftersom jag tog bort den för läänge sen, facebook suger. Tror jag är den enda på hela planeten som tycker det, twitter är mer min stil!

*

Nu när du har läst igenom det här så kan du börja läsa på min nystartade novell ''You changed my life'', hoppas du blir en stalker och kommenterar 24/7! :)

Peace out Josminators.

//Josse


Postat av: emma

haha, jag tycker precis samma som dig. facebook suger!;)

2011-07-24 @ 16:35:03
Postat av: nini

du verkar ju allmänt awesome , ska defenitivt bli en stalker ;)

2011-07-25 @ 00:59:51
URL: http://norasadriu.bloggplatsen.se
Postat av: Maja

Länkbyte? jag lägger till dig i fall du lägger till mig, :)



ska lägga till dig efter jag har läst dina kapitel! :D

2011-07-25 @ 10:24:02
URL: http://justinbiebermoment.blogg.se/
Postat av: C

Jag tror defenetift att jag kommer bli en av dina stalkers som kommenterar 24/7 ;)

Håller helt med om att facebook suger och att twitter e det som regerar liksom! (PLUS bättre kontakt med Justin.. ;D)

2011-07-25 @ 19:58:04
URL: http://biebereye.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har alla inlägg tagit vägen?:ooooo

2011-07-29 @ 00:16:31
Postat av: Anonym

åh, jaha, jag läste inte att bloggen blivit hackad. Seriöst alla novell bloggar blir ju nästan hackade, varför måste någon/några förstöra för andra hela tiden? ta bort hela novellen lixom, väldigt lågt tycker jag. Din novell var SÅ HIMLA BRA!!!:)

2011-07-29 @ 00:19:48
Postat av: Johanna

Hahaha, diggar josmintors ;P

2011-08-20 @ 22:52:10
URL: http://biebsloverss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hade blogged blivit hackad?? Har vart borta så har inte kunnat läst.. Är det därför den andra novellen är borta?

2011-08-21 @ 21:35:28
Postat av: josefin

Kan vi länkbyta?

Om du länkbyter med fan bloggar:)

Svara på min blogg om vi ska länk byta eller inte!

2011-08-25 @ 15:55:51
URL: http://justlikethestars.blogg.se/
Postat av: novellblogg

jag har länkat dig nu, länka gärna tillbaka :)

2011-09-08 @ 14:51:29
URL: http://everythingihave.blogg.se/
Postat av: Josse

vill du göra ett länkbyte? Jag bloggar om Selena Gomez :)

2011-09-29 @ 15:55:38
URL: http://selenagoomezz.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: